Plötsligt händer det..

Ja, så är det. :)


Dagens "Plötsligt så händer det"- händelse var en utbetalning på hela föregående månads sjukpenning, som jag egentligen inte skulle få förrän slutet på oktober, då arbetsgivaren inte skickat in uppgifter eller informerat mig om att jag kunde sköta det hela via internet.
Så, idag blev en bra dag, trots allt.

Jag är så sanslöst trött nu för tiden, om det är medicinerna eller inte, vet jag ej. Det svider bakom ögonlocken, huvudet värker och jag går konstant omkring och gäspar.

Det får vara så, just nu.



Fick en härlig kram idag, som värmde enormt. TACK SÅ MYCKET!! ♥
Små, små saker kan betyda så mycket ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0