Weekend..

Helgen har gått alldels ohyggligt fort.

Trots dåligt väder, så har humöret ändå varit bra. ;)



Lördagen spenderades hemma, görandes absolut ingenting, och det var så rackarns välbehövt.
På kvällen for jag in tills taden och kollade lite på cruisingen, träffade på en drös med godingar ♥ och fick en himlans massa kramar.
Sånt lever man länge på.

Fick även tidernas komplimang av en förbipasserande grabb (ja, han kan då inte ha varit äldre än 25..)
"Men vad faaan!! Hur sjutton kommer det sig att du och hon (min kompis) står här ensamma och inte följer med mig och min polare hem? Fattar ni hur snygga ni är, ni kan ju på allvar inte mena att ni tänker låta all den där snyggheten gå till spillo här ute i mörkret...?"
Vi skrattade gott då de fick gå iväg, ensamma! :D

Idag har jag och maken firat 7årig bröllopsdag genom att åka och grilla med myspropparna i Hög, det blev både älg, fläskkarré och vildsvin på grillen, med klyftpotatis, tzatsiki, bea, sallad, oliver, fetaost och vitlöksbröd till.. Som avslutning blev det blåbär/vaniljglass och nybakade bullar.. Mamsen, hon kan hon! :)

Nu ska jag vira in mig ett par varv i en filt, halsen är inte riktigt kurant, och så ska jag sätta mig och njuta framför tv´n en stund..

Ha det fint, allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0