Two weeks notice..



Jahaja..!

Var till farbror doktorn nu i morse, har fått mer och mer ont i ryggen, och domnar i benen, fötterna sväller och jag känner mig så trött, så trött, så trött..
Började bra, en helkroppsundersökning i bara underkläder av Dr McDreamy.
Sen sa han: "Ida, du är 30 år, men din kropp är som en gammal kärrings."
Ja, säg nått jag inte redan vet..
"Du MÅSTE vara rädd om dig själv, stressa ner och ta det lugnt, och försöka reda ut din rygg, så jag sjukskriver dig två veckor, till att börja med, medans sjukgymnasten sätter igång sin behandling, så du fattar att man inte kan flänga på i 120 knyck hela tiden". Suck! "Å så måste du använda stödstrumpor".. dubbelsuck!

Jahaja..!


Men, solen skiner idag iallafall, och på utvecklingssamtalet, som var innan läkarbesöket, så fick äldsta sonen såååå mycket beröm och han funkar så bra i sin förskoleklass, är så snäll mot sina kamrater och så snabblärd och duktig, så mamman satt där med en tår i ögonvrån hela tiden.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0