Men varför...?!




En "hjärtekväll" ikväll..

Yrslar, känner mig smått svimfärdig och enormt svag och matt i kroppen.
Har en pågående för-förkylning (det vill inte bryta ut ordentligt) och halsen river lite, febern kommer och går olika stunder på dagen och det pulsar på rätt friskt i mitt bröst..
Sömnen natten till idag var rätt kort, vilket är en stor bidragande faktor, och ja, jag skulle ju kunna lägga mig och sova nu, då jag lagt barnen, men nej, huvudet är alldeles för piggt så jag skulle inte kunna sova hur mycket jag än försökte.
Sen är känslan av att vara själv med barnen rätt obehaglig, då man känner sig såhär.
Är bara att hoppas att man hinner ringa nån som kan ta dem, ifall jag behöver åka in.
Har mobilen på mig konstant såna här gånger.

Lite udda och obehagligt inlägg kan tänkas, men tyvärr min verklighet.
Det är ju min blogg så.. ;)


"När jag blundar ser jag glittret i dina ögon.
När jag andas känner jag din doft.
När jag lyssnar, hör jag ditt smittande skratt.
Saknar dig. ♥"

Önskar så att jag fick krama dig igen...

Kommentarer
Postat av: Linda

<3<3<3 Åhhh goa Ida,vad jag känner igen mig....rädslan när man är själv....å det är oftast då det kommer!! :( DET ÄR väldigt stressrelaterat, men det vet du ju.. :/

Finns bara en sak att göra: Vila, prioritera bort saker som inte är göööör bråttom med!!!!

Kramar

2011-05-18 @ 08:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0