Galen..?!

We all lay in the gutter, but some of us look up at the stars.



Full fart.


Sjukskrivning är nog inte min starka sida, har jag märkt.
Jag är inte så bra på det.

Jag är rastlös och folkälskande så till den milda grad, att jag idag försökte mig på konststycket att försöka lära mig dansa "styrdans" till ThorLeifs i köket...

Hellouu?! Var är mina rockband, mitt rockiga jag, min attityd och allt coolt, tufft, häftigt..?

Näe, dansband är ju inte direkt min melodi, och jag vet inte varför jag försökte mig på att dansa heller. Orsakade bara mer smärta i ryggslutet, känner jag nu.
Just då var jag rätt bedövad efter en liggning på spikisen och några doser liniment.


Nåja, en kort uppdatering från dårhuset, inväntar samtal från skötare på avd 10 så de får hämta mig.
Ska skynda mig att skölja ur färgen ur håret innan, steg ett avklarat inför fredagen.. ;)

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0