Babysteps..

Idag besökte jag sjukgymnasten.

Fick måånga fina nålar i ryggen, som hon senare kopplade ström till.
Pirrande och rätt skönt då man domnade bort, och nu efteråt, så trött..

Hon sa att min vekrygg är inflammerad, ska undvika att sitta och stå, gå och ligga är bäst.

Sen var jag in på lab en snabbis, njurproverna var u.a. Sänkan däremot låg högt!? Kan det vara inflammationen i ryggen som är boven till det..?
Nya prover ordinerade, dr Seth kollar upp mig noga nu, så levern och blodstatus ska kollas på fredag.

Så till mitt lilla, lilla framsteg: trots ingen förändring i Levaxindoseringen, så låg nu mina värden "inom gränsen".. Yeey!!
Önskar bara att jag fick känna av det oxå...


Mycket trist inlägg, uttråkande för er som inte vet vad jag snackar om.
Men, med en kronisk sjukdom som vardag, så är den en del av mig.



I morse hade världen kunnat bli en Ludde mindre, då han tog en grenkontakt och satte i väggen, och sedan kissade på... Satan vad ungarna skrek, vad jag grät och vad det rök...!! Huuua!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0