Spontanitet

..är något som är en brist hos många, inklusiva, tyvärr, mig själv.


Därför blev jag så glad idag, då grannarna ville att vi skulle komma till deras sommarstuga ikväll, och fika.
Barnen saknade våra barn, och de leker ju så rackarns bra, så vi åkte dit.
Blev bjudna på kaffe med dopp, och barnen på popcorn och klubba.
Så mysigt, så lugnt, så trevligt och så...spontant.



Om bara mitt bröst kunde förstå ordet lugn också.
Det har nu dummat sig sen i lördags natt, det släpper inte riktigt.
Jag får nog bita i det sura och ringa ner på HC i morgon, törs ju inte vara utan övervakning mer än en eller ett par timmar, är så rackarns rädd att något ska hända då jag är själv med barnen.
Och jag känner mig alldeles matt och slut på ork oxå, för att inte säga att tålamodet är obefintligt.
Är nog bara rädd för vad jag ska få höra av dr, därför jag inte åker in..:(

Lev och njut, ni som kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0