Karmaqueen..

Var emot andra som du själv vill bli behandlad.

Man får det man ger.


Det du ger, kommer du få tillbaka, tusenfallt...




Ja, kyss mig i brasan, så många "klokord" det finns.

Jag kan då säga, att de stämmer inte ett dugg.


Jag ställer upp alltför mycket, finns tillgänglig, ett samtal bort, ger av mig själv och min tid, hjälper, hämtar, skjutsar, ger fina komplimanger från hjärtat, försöker sprida min "godhet"..

Får jag något tillbaka..?
Skulle inte tro det, va!

Folk äter middagar, har vinkvällar, åker på roligheter, umgås och barn skrattar och leker.
Den där Ida, ja henne har man glömt bort. Avverkad och färdigutnyttjad.

Please, prove me wrong here..



Förlåt för alla ord, men jag är bara tvungen att vräka ur mig lite. Man duger, då någon är i nöd, sen i "goda tider" är man osynlig.
Javisst, jag är inte den bästa att höra av mig, men pga min jäkla sjukdom, så blir man isolerad, man tar sig inte för att ringa, fast man brinner för att umgås, man får bristande självkänsla och självförtroende och sluter sig.
Är rädd att jag kommer hamna som eremit på sluten avdelning inom ett år.

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är inte ensam om det...

"jaha..har ni gjort det. Åh, mm, skoj :\"

2011-07-18 @ 16:12:39
URL: http://livetpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0