Nytt år, nya galenskaper...

Ja, nu är det 2011.

Nyårsaftonen förflöt lugnt och trevligt, med goda vänner, lövbiffpaj, fruksallad med vitchokladmousse och trollporr.
:D

Nästa år ska vi avancera till att köpa oss ett Tp.


Annars då? Hur har julhelgen varit...?

Jodå, julafton firade jag med en timme hemma hos barnens farmor, sen åkte jag och jobbade.
Juldagen spenderades på jobbet, sen for vi hem till mina föräldrar och åt julmat, träffade tomten, fick en massa härliga paket och bara myste.

Tänk att vi fick en massagedyna, maken och jag. En sån man sätter i fåtöljen.
Åh, jag kan inte med ord beskriva hur skön den är för min värkande, trötta rygg.



Ha en fin start på 2011 nu, allihopa.
Det ska jag försöka ha iallafall.
Kram. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0