Something´s happened to..

..min rygg.

Vaknade i morse, och då jag klev upp, märkte jag att jag har grymt ont i vänster sida/höft/ryggslut.
Det har tilltagit under dagen, lika som snövädret utanför och jag har nu märkt att jag domnar, och "knäar", känner mig skakig i benet, liksom..

Kan det vara av förkylningen? Eller är det nån överansträngning?
Har jag halkat då jag varit på prommis med Mollan?
Har jag överansträngt kroppen på något vis nu när jag är redigt förkyld och har feber, men inte kan vara stilla?

Ja, en sak vet jag, är det lika i morgon, så blir det då läkarbesök.
Klarar inte av helgen med denna värk.


Nog med klagomål.
:)


Sitter just nu och funderar på vårens klädbytardag.
Och på vännen, som är på "Close Up"-kryssning, ensam med en massa karlar och rockband.. Tuff brud, det där..
Funderar även på ekonomi, jobb, scheman, barnen, barnkalas, vänner och ovänner..

Tänk att man har så mycket tankar och åsikter ibland, och vissa dagar känner man (i allafall jag) sig alldeles tom på tankar och initiativ.


Dags att sätta fart med lite mat här.
Idag får det bli älgfärsbiffar och potatis.
Mums i kulan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0