Roligare..

..har man ju haft det.

Vab idag, min Mella är dålig i magen, vilket resulterade i att de andra två fick vara hemma oxå.


Nått är inte ok i min kropp heller, har varit galet yr och haft x antal blodtrycksfall senaste dygnet.
Sov 12 timmar i sträck utan att känna mig utsövd det minsta.

Måste nog kolla upp min kropp hos doktorn igen.


Har dock bokat in massage till veckan, i samband med en laserbehandling.
Jag hoppas att jag kommer få bukt med rygg/höft på detta vis.
Vill inte behöva äta mer tabletter nu.


Hoppas ni andra har det fint och mår bra. Snart är det ju faktiskt vår. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Skickar dig många kramar & önskar bort allt skit som är hos er! <3

2011-02-23 @ 09:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0