Mental inkompetens..

Ibland undrar jag hur jag tänker..


I morgon har vi barnkalas/party, för Wimsaren.
Har jag planerat några roliga lekar?
Har jag ställt till med något extra skoj, något över förväntan?

Nej, jag har bakat bullar. Stordåd.

Sen har jag inte planerat mer. Min hjärna säger stopp till förberedelser.
Jag blir så arg och frustrerad.

Varför kan jag inte komma på brillianta kalasidéer, som ingen annan haft, som gör att barnen stortrivs, istället för att gå suckandes härifrån..?
Man kan tycka att barn i 7 års ålder ska kunna sysselsätta sig själva, men så är det tydligen inte.

Och bor man på 3 rum och kök, så blir det lite svårt att hitta plats åt dem alla.
Man kan ju förvisso låta dem leka ute, men då skulle det ha framgått av kalasinbjudan, vilket det inte gjort.

I hate my brain!


Har nån ett roligt, skojigt tips på hur jag gör min sons kalas till en höjdpunkt, min hjärna till trots, please tell...!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du kunde ju ha haft ansiktsmålning,,. de vart en HÖJDARE på CAspers kals!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-14 @ 00:18:50
Postat av: stina

åh tack så mkt! det där gjorde min dag :D

2011-02-14 @ 11:10:42
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0