Drömmar..




..om våren flödar i mitt inre.

Knoppar som brister, vårbäckar som porlar, takdropp, solvarma strålar på bron med en kopp kaffe, energi och livskraft.

Jag skulle vilja ha en digital systemkamera, så jag kan smyga omkring och fota allt vackert.
Fotointresset växer.


Kalasandet gick bra, alla barn var så himla nöjda. Nån gav på förslag att vi kunde ha haft ansiktsmålning, men nej, det ville inte vi, för det är så många andra som har det på sina kalas, då den målande personen har barn i samma ålder som mina. Det är ju roligare med något som inte sker lika ofta.

Nu ska jag sätta igång en kaffekanna, lägga in mer ved i pannan, starta en tvättmaskin, ta en snabbdusch, greja i ordning lite fika och åka och jobba kväll..

Ha en fin dag, ni sköna människor! <3
Tack, för att ni tar er tid att gå in och se till mig ibland, trots att jag inte uppdaterar så ofta som jag skulle önska.


Kommentarer
Postat av: Elin

Varsågod (hihi!) :-P <3

2011-02-16 @ 18:33:12
URL: http://elpedesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0