Mitt i veckan-lycka..!

 


Inga sura miner idag.. trots att kroppen värker och huvudet bultar, så fyller hjärnan på med energi.
Höstsol, det är nog den allra vackraste. Det är nog den som laddar om min kropp bäst, för att klara sig en hel vinter.
Klar, krispig luft, vackra färgskiftningar, underbara dofter. Om jag skulle ge solskenet en liknelse, så är det vårkrispiga tuplaner. Höstkrispigt solsken. Samma skira, kalla, rena, friska, krispiga, lite gnekigt, men ändå så mjukt och vackert.

Jag fick ett väldigt roligt sms på förmiddagen idag. En av mina vänner frågade om jag ville ut och äta på lördag, möjligtvis Texas BBQ, med några andra vänner. Det skulle verkligen vara jätteroligt att få hitta på nått skoj. Inte varje dag man går ut och käkar direkt, längre. Så jag hoppas att det blir av nu.

Tvättmaskinen går varm idag, ska passa på att hänga ut så mycket jag kan i den friska luften, innan det blir för kallt för att torka ute, eller snarare, det torkar aldrig när det blir lite för. Dags att passa på, få lite fräschhet i kläder och lakan.


Ha det så fint alla ni!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0