Lost in a daydream

Ibland slås jag av hur snabbt livet går.
Hur fort dagar försvinner och hur snabbt barnen växer.
Sommar blir höst, blir vinter, blir vår, blir sommar igen.

Har rensat igenom barnens vinterkläder i dagarna.
Nya overaller till två, skor till två och ändå finns det kläder över som ingen kan ha just nu.
Tack gode gud, för Klädbytardagen och Säcken, som ger mig betydligt bättre plats i garderoberna.

Minns inte om jag skrivit vad jag fick i födelsedagspresent, men jag fick bla annat 2 hantverkare och 2 barnvakter, för att vi ska hinna göra klart övervåning och tvättstuga.. Frågan är bara när man ska sätta igång. det får nog bli efter min födelsedagsfest. Lite tight med tiden innan, och helgerna går åt till jobb, älgjakt, dop, födelsedagsfester och jag tror inte vi har nån "fri helg" förrän långt in i oktober..

Hur gör alla andra för att hinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0