Förberedelser..

Dagarna försvinner lika fort som löven lämnar träden.

Man ska hinna så mycket, och inget blir gjort. Konstig ekvation.



Vi hade höstens klädbytardag i lördags, och rackarns så bra det gick! :)
Det var jättemycket folk, vi hade så otroligt roligt, och allt flöt på utan smärre incidenter.
Man känner verkligen att det är uppskattat att vi anordnar detta.
Denna gång fick vi även besök av clownen Marocko, som kom och gav barnen lite lördagsgodis.
 


Sen var även ansiktsmålaren Linda där, och målade de barn som ville.
Roligt!! :)

Naglarna, funderar ni kanske? Hur går det med dem?
Ja, jag kan inte säga annat än att jag är galet besviken, då ALLA bestämde sig för att lossna efter en vecka.
Jag har hört mig för, och kvinnan som gjorde mina, är tydligen inte så bra. Flera som haft problem sen de varit dit med att de inte sitter som de ska osv.. Typiskt.
Men, jag har fått numret till några som verkar vara jättebra, så snart har jag "fina fingrar" igen.. :)

I helgen som kommer är det fest! Då ska jag ha min 30-års fest.
Förberedelserna är i full gång, maten håller på att lagas, bord är bokade, tälten ska resas i morgon, sen ska det handlas och plockas, grejas och donas..
Det ska bli så himla skoj att få umgås med alla.
Lite trångt blir det nog, men.. finns det hjärterum, så finns det stjärterum.
Och hjärterum, det är då något jag har väldigt mycket av!!

Nej, nu blir det en Idolrepris, sen ska mamman/30-åringen/galningen/kvinnan/godingen sova.. (kärt barn har många namn). I morgon stundar jobb från arla morgonstund.

Öhh, fick skrapa bilrutorna innan jag for hem från jobbet. Det var MINDRE skoj...



If you feel in your heart, then you know you´re human..


Kommentarer
Postat av: Jossan

Om du behöver hjälp med naglarna vet jag en bra tjej! =) Kolla på Adeles nagelmakeri på facebook. Eller hennes blogg: Adelesnagelmakeri.blogg.se.

Ett litet tips bara! :)

Halkade in här via Saras blogg, o kunde ju inte låta bli att tipsa om Adele.

2010-10-05 @ 22:31:32
URL: http://josefinejottehine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0