Varde ljus?

Njoo, jag tror "tamigsjutton" att någon knäppt på lite ljus åt mig? :)

Nånstans därinne, glimmar tankeverksamheten till.


Eller, så var det tuppluren på 1,5 timme som jag tog idag mellan jobbturerna, som gjorde susen. Ligger "fett" minus på sömnbanken, måste nog in och ta ett nytt lån, alternativt minska amorteringen, för annars är jag nog snart helt bankrutt.


Hur länge kan man klara sig på 3-5 timmars sömn per natt?
Min kropp börjar åtminstone visa tydliga "o-bra" symtom nu, efter 6.5 år.



Man önskar så många gånger, att man kunde bara barnfri en natt i månaden, eller så, så man kunde få sova ut ordentligt en gång, hämta igen lite.
Är ju inte ofta man får den möjligheten.

Hoppas alla ni har det fint, och att ni får sova.


Kommentarer
Postat av: lillagos

Just det!!! Barnvakt en gång i månaden då ni kan ligga på soffan och pilla naveln bara!!

Kan ni inte prata med de era och önska det av dem? Förklara hur de ligger till och säg att de är inget bra nu! Var ärlig!

Tror också du behöver det raring!



Varm kram!

2010-10-25 @ 11:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0