Så skönt..!

Igår for for vi upp till IKEA, lite spontant sådär.

Och några timmar senare, med lätt värk i fötter och mätta magar efter att ha dinerat på Kamprads restaurang, så kom vi hem, med fulla bilen och släpvagnen med saker..! :)

Här kommer lite axplock av det som numer är ihopmonterat och på sin plats.

  

och jag kan säga, att de nya madrasserna och bäddmadrassen i memoryskum, var precis vad min ömma rygg behövde.

Köpte även sängben till våra "gamla" resårbottnar, nya bäddmadrasser till dem, så nu har de stora killarna fått två "nya" sängar, och varsin ny matta till sina rum.

 

Sen hittade vi äntligen en bänk ut till tvättstugan, så nu är den snart komplett, lite rör med vatten och lite el, så är det klart.. ;)




Jag och småkillarna bakade en hel hög med bullar igår, så nu ska vi strax koka kaffe, blanda saft och mumsa lite nybakt, innan vi fortsätter dagens röjning av plast, kartong, ommöblering, utrensning och sen ska jag iväg och jobba kväll..

Ha det fint!! :)

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Vad har jag gjort för att förtjäna så fina ord från dig? <3 Du är makalös, underbar och bäst syrran.

Puss på dig!

2010-10-27 @ 23:38:42
URL: http://karinbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0