Relaxation..?

Jobbat på som en blådåre hela dagen, lämnade tillbaka ekg-grunkan på förmiddagen.
Sen hem, hämtade barn, städade, tog reda på mängder av tvätt och disk, sen beställde vi hem mat och åt i skenet av levande ljus, i ett nystädat kök, med glada (och lite gosiga) barn, sen bänkade sig hela familjen framför tv´n och gosade i soffan.

Borde inte mitt hjärta gilla avslappningen?
Varför pinnar det då på som en hackspett på amfetamin ikväll?
Igår, då jag hade mätaren på mig, ja DÅ var det lugnt. Hrmpf!!

Nåja, vi får se om den tagit upp nån konstig mätning, annars ska jag be och få bli ivägremitterad till cardiospec.
Nått är ju galet.

I morgon blev det ändrade planer, så nu hoppas jag på att den hesa bofinken jag bor med skruvar lite i nya tvättstugan då hans jakt inte blev av, eller så hittar vi på nått skoj med barnen.

Söndagen är vigd till familjeträff i Högs socken, mormor och morfar längtar efter grynen, och ville höra tomtens önskelista redan nu.. ;)

I morgon kväll, ja, då kan vad som helst ske.. :D Planerar för utgång. Om, och det är ett stort OM, jag orkar, vill säga.




Förra årets pumpa får smycka dagens blogg, halloween i helgen, och allhelgona nästa helg..? Borde det inte vara samma helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0