Pissed off!

Tänk att en ynka liten kommentar kan vända ens humör rakt upp och ner.


Varit glad hela dagen, glad över att inte ha så jäkla ont, och verkligen försökt göra mitt allra bästa här hemma.
Satt igång både tvätt och disk, dragit "sugaren", myst med Melwin och allt medans kaffet kokade klart.
Men man ska inte skriva sånt på Facebook, nej nej..
Då kommer det genast kommentarer, ironiska sådana. Och då tippar mitt glada humör över och blir tvärsurt.
Faan.


Jag är så trött på att va så lättstött.
Måste minska på kaffe, smärtlindrande, snus och allt som är roligt ska jag ta det lugnt med.
Vilket roligt liv.

Tänk om man kunde få lite förståelse istället?

Vad har hänt med Sverige?
Tro inte att du är nått, beröm inte dig själv, var inte för duktig på något, för då trycks man ner i  skosulorna direkt!

Näe, jag berömmer då andra, påtalar deras goda sidor, stöttar och hjälper dem om de har de svårt.
Kvinnan emot strömmen, ja, men jag står för mina åsikter. Och det står jag för! :)

Sen, att jag kan tycka att jag själv gjort det bra, ska fan inte klagas på hos någon annan. De vet inte hur jag har det, inte hur mina vardagar ser ut med smärta varje sekund.


Fy, vilket deprimerande inlägg, men.. Jag står för det oxå, Jag är människa, med rätt att känna!


Kommentarer
Postat av: lillagos

Just det! Med rätt att känna! Bra skrivet!! Den som klankar ner på dig på det viset och får dig pissed off är väl ingen vän heller!

Nej nej... Vänner ska inte ta mera energi än de ger! Man ska va jämt upp!

Och du finns fan alltid där, de kan JAG intyga!!

Kramkram!

2010-10-06 @ 15:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0