Men vilken dag!

Ojsan, vilken dag..! :)

Barnen var vakna vid 7 i morse, så redan då började dagen.
Städade överallt, donade omkring och dammade..

Gjorde en lunch till killarna, lade Ludde, dammsög och skurade badrummet.
Sen hoppade jag in i duschen, gjorde mig "anständig", vispade ihop en kladdkaka och så kom det främmande.
Fikade, pratade, skrattade, skvallrade, sen kom männen och vi grejade ihop tacosmoddag, sådär bara på en onsdag! :D

Det gäller att ta vara på varje tillfälle som ges, att vara rädd om dem som betyder något. Man blir rätt så ödmjuk emot livet och dess prövningar, då man testas dagligen (i mitt fall). Jag är så trött på denna eviga hjärthistoria, och hoppas på att få hem ekg-maskinen snart, så de får reda på vad som är fel.


Guldkant i vardagen, unna dig det!! I morgon, då kan det vara för sent!

Kommentarer
Postat av: Carro

Guuuud vad gott med tacos :) Skulle kunna äta de varje dag!

2010-10-15 @ 11:42:23
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0