Home is where my heart is..



En hemmadag med mina två små prinsar. Den äldste är på förskolan och lär sig en massa bus.

Vi passar på att tvätta, baka bullar och busa.


I morgon är det dags för den årliga cellprovtagningen, INTE KUL, men den ska göras.
Sen på torsdag är det dags för ekghistorian.

Tror det är bra att de börjar ta tag i mig nu, för idag skulle jag kunna somna ståendes, trots att jag sovit i natt och i går. Helt galet maktlöst trött.


Ha en fin dag alla ni, njut av höstluften och solen..

Kommentarer
Postat av: lillagos

MMmm dina bullar ser alltid så goda ut. Hembakt kaffebröd är nog min största last. Å då helst andras bullar....

Mmm om mina kunde se sådär goda ut.

2010-10-29 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0