Dagen efter kvällen före..




Jösses, vilken fest det var igår!
57 personer var vi, maten (buffé med bl.a tjälknöl, pot.gratäng, pot.sallad, pajer, köttbullar, sallader och bröd) räckte och alla var nöjda och glada.. En del var mot kvällens slut en aningens "över-glad", men fyller man 30 en gång i livet, så får man vara det..

Presenter?
Jodå, det kom blommor, både vackra buketter och arrangemang från alla olika håll, ett vackert armband från Snö of Sweden fick jag, och en hel hop med presentkort, på bla kläder, massage och behandling i 1,5 timme, ett till världens finaste inredningsbutik och 2 (!) till en tatuering!! :)

Så nu, är det tidsbokning som gäller, så ska jag snart få den där önskade tattooen som jag tjatar om i tid och otid.. ;)

Idag har vi städat. Men det gick fortare och bättre än jag trodde. Så jag är nöjd och glad. Och tacksam! ♥

Hoppas på att kunna lägga ut någon bild från festen här senare, men då jag inte knäppte själv, så vet jag inte när jag får tillgång till någon.. :D




(Skapade mig en ny favorithörna idag, av några av presenterna. Igår var denna bänk buffé, idag en skönhet..;) )

Kommentarer
Postat av: lillagos

Tack för att jag fick komma och joina er!

Var en bra tillställning och jag fick många roliga skratt. Allrahelst tillsammans med DIG! Ja... ibland kanske jag var slängd i käften. Men du vet att de är inte så farligt som de låter... :-)

Och bordet....skrattar

Ja boka tatoo nu. Håll i presentkorten för den där människan Kent har minsann inte ens en bok där han bokför presentkorten,. Fick jag bli varse när mitt presentkort försvann ur min handväska och tatueringen var ett minne blott.

Hon med Nikon-kameran har säkert massor med bilder du kan få och lägga ut! Kanonbilder!

2010-10-03 @ 18:58:02
Postat av: Emma

sv; Tack så mycket! :) Nej, det har jag inte, varför ska man göra det? Kram

2010-10-05 @ 10:02:53
URL: http://ehmmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0