Wonderful..

Gårdagen bjöd på bröllop, ett helt underbart sådant.. :)

Så vackert, stämningsfullt, äkta och roligt bröllop!

 


Festen efteråt var helt fantastisk, välplanerad, underhållande, rolig, överraskande, mysig och perfekt i minsta detalj.
Jag är så glad för deras skull, de är så värda detta. De har verkligen funnit äkta kärlek. :)


Jag är oxå så underbart tacksam för mina underbara vänner. Vilka fantastiska människor jag har i min närhet. Goa, mysiga, ärliga, härliga, tokiga, spontana..
Tänk dig en samling dårar, som dansar runt "the lemontree".. Tok! :D
Jag älskar varenda en av dem, och det hoppas jag de vet!

Sen, så måste jag tillägga, att min lillasyster, är bland de vackraste små varelser som finns..
Titta bara..


Wonderful!

Insidan ger utsidan sin glans, men det är utsidan som ger insidan en chans..
Och denna människa har alla förutsättningar i världen att ta sig precis så långt hon vill.
Älskar dig, lillskrota!



Nu ska jag ta och krypa upp i soffan bredvid den där snygga, nyklippta maken... ;)

Ha en fin kväll och en bra vecka, alla ni..

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Tack älskade syster, nu gråter jag en skvätt.

Kan bara säga detsamma om dig och att jag beundrar dig!

Älskar dig!

<3

2010-05-23 @ 23:48:31
URL: http://karinbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0