Ok..

Ja, här händer det saker mest hela tiden.

30 min innan jag hade tid med lilla uttorkade, gråtande sonen till läkare, så passar Melwin på att göra en kullerbytta i "romerska ringarna". En jättefin sådan, som tyvärr slutade med att han förlorade greppet och landade med ett Knak! på näsan...



Så det var ju tur i oturen att jag fått läkartid, han fick följa med och visa upp sin "boxar-näsa" för dr Granström.
Och det hela resulterade i att Melwin ska tillbaka på måndag, då den värsta svullnaden lagt sig, för att utesluta fraktur. Man kunde tydligen inte se det nu, och skulle det uppstå en blödning i nässkiljeväggen fick vi åka in akut.

Ludde däremot, ja, han har tvärvägrat mat och dryck hela dagen. Efter lite prover (som var negativa) och lite trötta mamma-tårar, fick vi en remiss in till barn för uppvätskning.
Då vi kommer hem från HC halsar ungen i sig 120 ml saft, rakt av...!
Tror han blev rädd för dr. Granström..








Några positiva saker som hänt idag då?

Jo, jag har ju förärats med världens galnaste, underbaraste, tokigaste och kärleksfulla barn. :)




Wimsaren Lindell är en av dem...;)

Sen har jag ju turen att ha världens bästa, underbaraste och omtänksamma make, som idag kom hem med dessa och en kärleksförklaring. Bara för att... och för att jag kämpar på så bra i snålblåst och kraftig motvind.
Love you, honey.








Hoppas alla andra har det fint..
Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Men lilla Mella då...

2010-05-06 @ 21:08:18
URL: http://elpedesign.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0