Home, sweet home...

Äntligen hemma, efter en lång dag i La stada.

Det var, som tur är, ingen fraktur på Ms lilla näsa... :)

Vi passade på att smita in och pussa sönder våra sjukhushjältar. "Eeeem" "Gååååka eeeem, biiiilee" säger lilla hemsjuka trollet.. Han börjar nog få nog av lilla "cellen" de bor i.
Han drack i af en hel nappflaska välling idag, och åt både yoghurt och smörgås med stor aptit! :)
Det är det första han ätit sen i torsdags.. (förutom några ostkrokar, som han knaprat i sig under de mest pigga stunderna)

Nu ska jag ta mitt febriga huvud, mina täppta bihålor och lägga mig under en filt i soffan med en stor kopp nyinköpt rött te. Lovely!

Det regnar ute, om det undgått någon idag.




-5

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Huva stackars Ludde.. hoppas att han snart blir frisk.. skönt att veta va de e för fel iaf.. Va skönt att de var bra med Melwins näsa..

2010-05-11 @ 23:10:19
URL: http://skrotis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0