Hemma.

Dagarna har varit smått hektiska här.

I tisdags jobbade jag 7.30-14.00, sen var jag på kurs 14-16, och sen jobbade jag på Säcken 17-20.30.

Kan säga att mina fötter var rätt tacksamma att få vila sig i soffan resten av den dagen, där jag för övrigt somnade och vaknade 03.20, med skapligt ont i ryggen.

Gårdagen spenderades på liknande vis, men då byttes Säcken ut mot stadsbesök och sen Blingovisning hos väninnan.


Idag är vi lediga, barnen och jag. Men Mella har fått varit på förskolan en sväng för "avslutning" med lekar, banan och chokladgrillning i skogen med glass till, och medaljutdelning.

Nu stundar lunch för de små, och sen hoppas jag L sover ett tag, så jag oxå får sova en stund. Jag är så knasigt trött nu för tiden.

L hade 39 graders feber igårkväll, och har börjat om med sin hosta och illgröna snorfloder kommer ur hans näsa.
Jag hoppas vid Gud, att detta är sista förkylningen innan sommaren, så vi får vara friska då åtminstone..


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0