Eftertanke

Ibland blir jag lite melankolisk. Lite eftertänksam och väldigt tacksam.

Jag är så glad att jag har så fina människor omkring mig. Snälla, underbara, rara och söta.
Ibland kunde man ju önska att de fanns där lite oftare, då man verkligen behövde, men man får väl vara glad för det man har.
De finns de som är ensamma, dagarna i ända, och inte ser en levande själ på flera veckor.



Ikväll tänder jag ett ljus för dem.

Nu ska jag vara ledig i tre dagar med La familia och bara njuta och vara tacksam.. (ska verkligen försöka, jag blir väl vansinnig som vanligt, men jag ska försöka låta bli..;) )

Njut och var rädda om varandra!
Och du.. ring den där vännen du har tänkt att du ska ringa i evigheter, men som inte blir av. Både du och den kommer gynnas av det samtalet.

Slut på dagens klokheter från Piratmamman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0