D-day..

Mm.. nu är det igång.

Hyffsat än så länge, men stundar mörkare tider.


Ludde vägrar mat och dryck idag. Har kissat en gång sen igår mitt på dagen, så nu iväntar vi läkartid 15.20 och sen blir det väl, vad jag förmodar, en inläggning igen. För hur i sjutton ska jag få i honom något..? Han är så satans envis, och tro mig när jag säger att jag testat ALLT!

Han hostar och rosslar, har lite biljud i lungorna som inte låter spec. vackert och i natt klagade han även för öronen. Feber har han haft sen i söndags kväll och den har inte velat krypa under 38.5 en endaste gång.

Mammas lilla hjärta! ♥
Eller som han själv satt och sjöng i gårkväll, feberyrslig och dyngsomvänd, - mammas dätta, mammaaas dätta...:)


Kommentarer
Postat av: Moster

Lill-hjärtat ja, <3

2010-05-06 @ 15:33:46
URL: http://karinbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0