Burning eyes..

Ögonen svider, och om det är av alla tårar el av trötthet, vette faan..

Ska försöka sova nu, i ett stort, tomt hus.
Hur ska man kunna somna utan att höra snuset av tre små vildar..?

W och M fick åka till mormor och morfar, lite hastigt och lustigt, för pappan och L blev inlagda på avd 19.
Ja, pneumoni? skrev läkaren vi fick akuttid hos idag, eftersom febern inte släppt sen i söndags och idag ökade igen till 39.6 och han blev helt apatisk och vansinnigt trött.. Har fortfarande inte lyckats få i honom någon vätska heller, jag fattar inte hur envis en unge kan bli...!?

Med tanke på gårdagens kommentar från läkaren vi träffade då, om att det bara var en vanlig förkylning och att vatten skulle hjälpa det hela, så förundras jag över hur vissa kan få agera läkare..
Hur kan en "vanlig förkylning" bli en lunginflammation sådär över en natt? Man borde väl ha hört något på hans lungor redan igår..?

Nej, nu ska jag dricka lite vatten igen, sen sova.
I morgon ska jag jobba 7.30-22.

Nice.
Hrm...


Min hals svider, och det febras lite, men jag ignorerar..




-2

Kram!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej vännen näää stackars liten Ludde.. inge kul att vara sjuk igen... å ige kul att vara mamma å pappa.. sånna gånger då ens barn e sjuk..man vil ju att ens barn ska vara FRISKT ju... kram

2010-05-09 @ 00:14:41
URL: http://skrotis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0