A day of shopping...

Sov som vanligt över, vaknade 9.14 och skulle sitta hos frissan 10.00, varav resvägen är 30 min.. Liiite brådis bara, hoppade frukosten.

Klippte mig, klart nöjd igen, och sen åkte jag på en skoaffär.
Kom hem med dessa:

 

Sen for jag och kollade lite, och fyndade en snygg kofta/bolero till min klänning som jag ska ha på lördag.. :)
 

(Denna, fast svart)

Har haft ett givande tel.samtal med försäkringsbolaget ang. L´s sjukhusvistelse i em, så på fredag får vi ersättning därifrån. Mycket välkommet!! :D

Nu ska jag duka undan barnens middag, sen blir det mys i soffan för hela slanten..


Vad har ni andra gjort för skoj idag?



-7

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tjo ho.. Skönt att få in lite pengar av Försäkringsbolagen men huvudsaker e ju att hane Frisk lill killen... För oss så gick de värre vi fick INTE UT ETT ÄNDA ÖRE då jag låg inne med Cecilia i 6 dar...!!! så nog fan blir man förbannad.. å funderar va fan man ska ha försäkring..

2010-05-19 @ 23:04:30
URL: http://skrotis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0