Whooohooo...

.. nytt besöksrekord!! Igen..!! :-)

Vad glad jag blir att så många vill kolla in min lilla tokiga blogg. Och vad glad jag skulle bli, om ni lämnade ett litet avtryck..;-)


Ikväll har vi haft med oss tre trötta barn på lillebrors födelsedagsfika..
Men hör och häpna, det gick toppenbra!! De är så snälla, ibland, när de vill..och när de blir mutade med kakor och tårta..!;-)

Var in till staden oxå, förut idag, och jag måste in till veckan igen. Har hittat en massa snyggt jag bara vill köpa hem.. Inspirationen flödar i min tröga inredningshjärna och det är så härligt att börja fungera så smått igen.

Det kanske är smältvattnet från takdroppet som lirkat sig in i hjärnmoset och gör det hela mindre segt..;-)



Ha en underbar kväll, alla ni.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0