Underbar..

Vaknade bara för en stund sedan, och ser .... TAKDROPP!! Solen värmer täcket genom fönstret så det känns som att ligga i mjuka sanddyner i något varmt medelhavsland. :-)

Idag kan det inte bli annat än en underbar dag...

För:
1. Det är torsdag, i morgon är det fredag och helg.

2. Min lillebror fyller år idag, så ikväll ska vi åka och kramas med honom, brotta ner honom totalt..;-)

3. Det är strålande vackert väder ute, och det pirrar i vårkänslonerverna.

4. Värken i armen börjar avta, och bara det gör hela dagen till en att minnas.

5. Min älskade, söta, galna, underbara, helt tokiga syster kommer hem med buss från Umeå ikväll, och rackarns vad hon är saknad. Inte en dag försent..!! Hon ska nog få ligga underst i kramhögen hemma hos lillebror. :-D


Nej, lite frukost kanske.... eller förresten..!! He he... Jag tror jag har en semla i kylen.. Kan det bli en bättre dag..?!?!?! :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0