Svälld...

Vaknade 6.15, hjälpte M att få iväg barnen på dagis.
Sen tog jag ut en drös soppåsar och hämtade tidningen, käkade frukost och så..

Sen började det klia och dra i armen, så jag öppnade och kollade..
Not so nice..!
Känsliga tittare ombedes blunda nu..






Rejält svälld, och nån glipa.
Så jag tog bort gamla kompresser och tog nån strip och drog ihop där det glipade som mest.
Nytt cosmoporeplåster på det, och sen på med allt vadd och bandage...


Nu ska jag lägga mig ett tag.

Är grymt besviken på mitt ärr, trodde det skulle bli ett streck..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Aj aj aj.. såg inge bar ut de där.... :-(

2010-03-04 @ 01:06:04
Postat av: Linda Vallin Isaksen

Men fy fanta vad svälld du är...å jag riktigt känner hur det kliar...kom ihåg när ag opererade knät fem titthål och ett snitt...ååå när det börja klia...kunde inte hålla mig...Jag visste inte att du hade en blogg vad kul! :0) Jag vill också ha en hur gör man då då och får man låna dig om man vill göra den fiiiiiin...såg att du hadde ongarna hemma idag...tuff du...åsså köpt de fina <3 på ica m påskliljor...vill ha...av maken...egentligen, men hää blir till å jöpa själv. Kram å så blåser jag på armen ;0)

2010-03-05 @ 11:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0