Söndag, hela dagen..!

Hade en kanondag igår, där försäljningen fick rekordnoteringar, IGEN. Tyvärr fick det konsekvensen att vi blev sena, det var alldeles hysteriskt stressande att veta att alla stod och väntade på att man skulle bli klar med räkningen och nedpackningen. Men, det gick tillslut och jag tackar ALLA som visade gott mod ändå, trots väntan. Man kan inte skynda nedräkningen av all försäljning, då kan saker bli väldigt fel.

Idag fick jag sovmorgon, sov till 11, då det plingade på dörren och vännen med två barn kom och drack kaffe och fikade.
Sen har vi bara masat oss omkring här hemma.

Skjutsade barnen på kalas nu vid 16, de skulle få pizza och glass, och längate väldigt efter sina goa vänner! ♥

Nu sitter jag och inväntar ett litet försenat födelsedagsfirandefrämmande till Ludde från stan, så, dags att koka kaffe. :-)

Lägger upp en bild på ett par skor som jag fyndade till Ludde igår.. Så fina!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0