Skitungar..

Man upphör aldrig att förvånas...:-)

Så små, så jävliga, så kloka och så älskvärda!!

Igår, då jag och W var på IcaMaxi, så var det lite stressigt. Vi jagade fram genom butiken i superfart, och W bara hängde på. På jakt efter frysta hamburgare, letade förvirrade mamman i färskt köttdisken, medan W drog i jackan och sa: Mamma, jag tror vi ska hitåt".. och stressad så lyssnar man inte. Frågade då en butiksanställd, som välvilligt pekade åt det håll sonen drog mig..
Han hade alltså rätt, min W, och med trumf på hand sa han då : "Mamma, vet du, du kan vara rätt bråkig ibland.." och syftade då på att jag inte lyssnade på honom.." med det är tur att du är så väldigt fin och söt"..

Kan säga att det orsakade en hel del skrattsalvor från förbipasserande.:-D Mammas älskling!! ♥

Skitiga småtroll bjuder jag på idag, mammas troll...







Syns det vem som är spjuvern i detta sällskap..? ;-)

Ha en fin dag, själv ska jag krypa in i barnens garderober...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0