Roligt!

Tänk vad mycket det kan göra att komma hemifrån ett tag, då man varit "fängslad" med sjuka barn, och själv varit sjukskriven...

Man känner sig full av luft, liv, inspiration och glädje.


I morgon ska jag och barnen plocka lite ris, tror jag, och sätta fram allt påskpynt som de gjort på dagis..
De är så duktiga, mina små troll. ♥
Måste på affären och inhandla lite påsklik mat oxå.. ;)





Nu ska jag nog ta och masa ner mig i soffan bredvid mannen som jag delar mitt liv med.




Kram på er!



Ååå.. förresten..?!?! Vet ni då??
*hihihi*
I morgon kommer världens bästa, mysigaste, gulligaste lillasyster hem från Ume.. Jippie!!!

Gissa om några längtar efter henne..?! ;)

Kommentarer
Postat av: lillsis.

Hihi, sötgroda! Gissa om jag längtar efter er med!!! <3

2010-04-01 @ 00:59:57
URL: http://karinbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0