Planering..

Har varit på planering inför vårens stora klädbytardag ikväll.. Det drar ihop sig, och jäklar vad stort det börjar bli..:-)

Vi har fått neka säljare redan, rätt många, för vi kan endast, pga platsbrist, ta in ett begränsat antal, och den kvoten fylldes på rekordtid i år. Detta är verkligen stort!!

Har fått reda på andra roliga saker idag, något som kan bli riktigt stort i framtiden, men vad, det tänker jag inte avslöja ännu... ;-)


Efter planeringsträffen for jag och E till grannbyn och festade loss på varsin påse lösgodis, hon var så sugen, och när jag skulle ringa Micke och fråga om han ville ha något, hade jag fått ett sms på mobilen, där det stod " Om du vill, får du åka och köpa lite godis när du åker hem.." Han och E - två själar, en hjärna..:-D

Nu ska jag ut och forska lite på Excel, se om jag kan klura ut lite.. Hehe..

Kram, ni fina..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0