Över nu..?

Nu är dagens firande slut.
Barnen ligger med blossande röda kinder i sina sängar och sover, helt slutkörda.

Anledningen..?
En av Luddes presenter.. ;) Eller kanske jag ska säga, två av dem..

 
Denna från mormor och          Och denna från farmor
morfar, moster och                           och Pelle
morbror med sambo

Vi har fikat en massa tårta och goda kakor, kramats och skrattat åt de små trollen, då de skjutsat varann omkring på trehjulingen, studsat på Snowtuben/watertube och gömt sig i lådorna som dessa kom i..

               

                                              Luddes födelsedagstårta!

Mormor (mamma) hade även med sig gardiner till mig, som jag beställt, och vi satte upp dem ikväll på en gång.
Linne vill gärna bli skrynkligt om det ligger för länge annars.
Jag tycker det blev fint och hemtrevligt.

             

Tyget har jag beställt på http://www.linneboden.se/ .
Det är en granne till mor och far som äger denna butik.

Nu ska jag ställa mig och stryka kläder. Jippie..! Not!!!
Dagen är långt ifrån över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0