Lugn natt..?

Fick rapport från sjukhuset nyss.
Luddeliten är vaken ännu, men det är inte konstigt med tanke på att han sovit i princip HELA dagen..
Har oxå smakat lite äppeljuice, vatten och nån tugga på M´s smörgås.. Drack en-två klunkar välling oxå, och allt har han fått behålla.
Sover med dropp inatt, den andra påsen går in nu.

Här hemma hade vi myskväll, jag och barnen. Läste lång saga och kramades under en hel hög med filtar. De fick till och med vara vakna lite längre - mamman saknar sin lillskrutt och kompenserar det med att skämma bort de äldre.

Så en lugn natt var vad jag hade i tanken tills: " MAMMA..!! Jag måste nog kräkas!!"
Ja, Wincent kräks nu.


Vad ska man säga? Love life?
Näe, inte just nu!

Verkar som vi åkt dit på en riktig magsjuka denna gång. De andra kräkomgångarna har ju varit i samband med Luddes förstoppning och Melwin kräktes ju då han var rejält förkyld och febrig.
Men detta, det var INTE en feberkräka..Jag tror jag vet skillnaden nu.

Grattis Ida! I morgon blir du hemma med kräkbarn, istället för att byta av mannen på sjukhuset. För där får jag inte sätta min fot i morgon. Hurra Hurra Hurra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0