Leila L bullar..

Mmm.. Det luktar kardemumma här. Massor!

Håller på att baka inför lördagen. Kanske ev att det blir några till i morgon oxå, då min lilla prins fyller två år!
Testar nytt recept, från Leila Lindholm. Solskensbullar, seglarbullar eller som jag säger - vaniljbullar.

Lägger ut en bild från receptet nu, så lägger jag in en bild från mina egna senare då de är klar.



De ser ordentligt goda ut, Leilas bullar. Ska göra mitt bästa för att få mina att likna hennes.. ;-)

Vad är ditt favoritfika? :-)


Mitt resultat:



Ber om ursäkt för bildkvalitén, har varken solsken eller högupplöst systemkamera, men nog liknar det lite iaf..?

Kommentarer
Postat av: Lillsis

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vad jag blir frestad och vill vara med och fira lilla prinsnissen! :)

2010-03-16 @ 22:05:36
URL: http://karinbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0