Ida in Wonderland..

På IKEA kan jag gå och drömma mig bort hur länge som helst.



Men, med tre barn, som dessutom inte är alltför pigga, så avbryts drömmen rätt ofta med: "Jag är hungrig" "Titta här mamma, jag kan gömma mig" "Kissnödig..!" "Ska vi inte på nån leksaksaffär snart?" "Jag vill åka i vagnen, för jag är minsann för liten att gå, trots att jag är fyra år" och "Kan vi köpa den, mamma, kan vi? Snäääälla..?"
Att lämna dem på det annars så högt uppskattade Småland, ville vi inte, då de har lite småfeber och hostar rejält..
Men dagen gick bra ändå. Vi hann med det vi skulle, hittade det vi sökte och kom hem.


Innan vi for, så kom farfarn på visit. Och med sig hade han bullar och wienerlängd, så då blev det kaffefikande och barnakramande.. De gillar honom skarpt, och han ser så avslappnad ut då han är här.



Tro om jag ska "anlita" honom i morgon, då jag ska åka och ta stygnen från mig ömma arm...?


Nu ska jag lyssna igenom älskade systers Spotifylistor som hon skickar till mig..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vi brukar låta Casper var på SMÅLAND å leka medans vi går runt på IKEA i egen takt och själva.. Casper älskar att vara där..

2010-03-14 @ 22:46:56
Postat av: Piratmamman

Inget Småland då de är sjuka.. Småfebriga och väldans hosta, vill inte smitta andra barn!

2010-03-14 @ 22:54:10
Postat av: Lillsis

<3



halmhalmhalm.

2010-03-14 @ 23:38:38
URL: http://karinbg.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Nää de e sant.. de e ju inge bra....å inge kul med sjuka barn.. :-( å inge bra om man smittar ner andra barn..

2010-03-15 @ 07:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0