Hemgång

Liten är på väg hem nu.
På prov.

De vill se om han kan tänka sig att äta och dricka mer hemma än vad han gör där på sjukhuset. Om inte, så får han åka tillbaka i morgon, och få mer dropp. De testar verkligen alla vägar nu.. Liten skrutt.

Det som känns så mysko är: ska han verkligen komma hem hit, där W precis avklarat magsjuka, och vi inte vet än om M eller jag får något? Eller ska han istället åka hem till mormor och morfar och sova där, för att klara sig ifrån det, men ändå inte få träffa sin familj, se sina syskon leka och äta med oss i samlad skara?
Vad är lämpligast? Och även om han sover hos mormor i natt, vem säger att han inte får magsjuka om han kommer hem hit på lördag? Eller för den delen på söndag? Eller har han redan haft sin, så det är därför han är som han är?

Jag är kluven!!

Saknar mitt hjärta, men vill hans bästa!

Kommentarer
Postat av: denise wallberg - ♥

sv: håller med dig! jadå, hon är verkligen "raderad" ur mitt liv nu, o hon lär inte komma tillbaka :)

2010-03-26 @ 13:47:57
URL: http://denisewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0