Disig lördag.

Men äntligen pigga barn!!

De leker, äter, skrattar, skriker, skiter och sover. Precis som de ska vara! ♥

Smet hemmet en snabbis nyss, trotsade magen, och åkte och nollade skulden på Säcken, sen skyndade jag till stan och var på apoteket, sprang (?) in på Knapps och hittade ett par vattentäta walkingskor till mig för 399:- Haha, det var barnskor, men jag kunde ha dem.


Hittade tyvärr ingen bild på dem i den röda färgen jag köpte, men det är denna modell i allafall..;)

Sen snabbt hem, för att inte smitta omvärlden med alltför mycket kusar..


Faan, vad trött jag är på att vara isolerad, att inte kunna göra nånting, pga sjuka barn HELA TIDEN!!

När ska det ta slut egentligen?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0