Soffliggning.

Jag kan för mitt liv inte förstå varför jag ska envisas med att somna i soffan vareviga kväll.

Sen, när jag vaknar där vid 03.30 snåret av att solen lyser i ansiktet på mig och rygg och höft värker, varför går jag då inte till sängen? Varför vänder jag mig i stället bara om, och somnar igen?

Min kropp verkar ha gått in i något sömngångarstadie, hela dagarna går åt till att gäspa och vara trött och seg.
Kanske det är dags för medicinhöjning...?!


Nog klagat för idag, ska ta och skaka spindelväven ur håret och skrapa bort kolasmeten under fötterna och sätta lite fart med div. nyttosaker här i det bortprioriterade hemmet. Först blir det kaffe och en dusch.. :)


Ha en fin dag, vi blir nog ute idag med.. För.. solen skiner som sjutton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0