Snö...

..i helt ofantliga mänger har kräkt ner här.
Huven på chryslern är översnöad, och då har det kommit lite..!!

Ska masa mig iväg på jobb ikväll, är inte frisk alls än, huvudet bultar och stämbanden har fått sig rejält mycket stryk, men jag har nog ingen feber iaf.. Och eftersom jag var hemma i helgen med magsjuka, så tar min sjukskrivningsvecka slut nu, så jag går och jobbar.. det är bara 5 timmar, det klarar jag.. Får försöka inte prata så mycket bara..;-)

Har försökt göra om lite här hemma.. Nya mattan är på plats i vardagsrummet och mattan som låg där hamnade i hallen. Blev riktigt bra. Barnen längtar till deras rum är klara uppe, även jag längtar.. Ska bli så skönt att sluta leva på 3 rum och kök och istället få det 7 rum och kök som vi köpte!! Tänk vad mycket mer yta man får.. härligt!
5 pers på 3 r.o.k i 6 år, det är inte illa... Man kanske ska kvalificera in sig till Familjen Annorlunda..:-D Fast, några 8-10 barn här, kan de glömma.. såvida det inte är barnkalas..-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0