Mosig..

Är oerhört mosig idag. Igår var det ännu värre.
Blev ledig sön, mån, tis nu, eftersom mitt planerade jobb ej blev av, pga att pat. dog i lördags. Somnade så fint och stilla.. Sista andetaget så kom solen och lyste upp hela rummet.. Så vackert.

Blir så trött på människor, av olika anledningar. De flesta är så galet egoistiska.. De skulle behöva sitta vak några veckor och omprioritera sina liv lite.

Ska gå och prioritera mina barn och mitt hus lite nu, se om jag blir på bättre humör.



Tips på bra filmer : August Rush
                            My sisters keeper


See you later..♥

Kommentarer
Postat av: Carro - Bebis i magen ♥

Ojdå. :O Hahha^^,

Jag hoppas våran lilla skrutt håller sig neråt tills det är klart. :)

Vill helst inte göra snitt, men måste man så måste man ju. Men undviker det helst. :)

Det går nog bra när vi väl är där! :)

Kram

2010-01-04 @ 13:45:19
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0