Magsjuka och tårta..

Ja, i onsdags fick Ludde magsjuka.
Dagen efter låg jag.

Idag fyller mannen 33 år, alla är någolunda pigga (min fot värker som faan och min kropp känns inte riktigt helt 100 efter gårdagen), och vi fick lite främmande som vågat trotsa och kom och fikade min hemgjorda tårta ikväll..
Nyss, ca 30 min sen, kommer Wincent, vit som ett spöke, frossar och mår illa.. Så, jag vet vad som väntar.. SUCK!

Jag som hade hoppats att det kanske var över..
Man ska aldrig hoppas. Aldrig ta ut något i förskott.
Lev för stunden bara, förvänta dig det värsta, så kan det bara bli positiva överraskningar sen..

Faan..

Kommentarer
Postat av: Carro - Bebis i magen ♥

Gud vad snabbt de har gått för dig! :)

Ska genast skriva upp dina tips.

Det är så roligt och läsa allas tips och råd, man blir lite avslappnad själv.

Jag tror de kommer gå bra, men jag förväntar mig de värsta, som alla andra gånger när de är nåt jag ska göra.

Smart de där med nättrosorna, de skulle jag aldrig ha ens tänkt tanken :P



Kram kram och tack! :)

2010-01-26 @ 10:48:09
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro - Bebis i magen ♥

Sv:

Men ska man alltså sova hela dagarna OCH nätterna?

Jag tycker att jag inte gör nåt annat än å vilar och sover. Det är ju så himla tråkigt! :P



Då kanske barnmorskorna tipsar mig om nättrosor också då? Har köpt en amningsbh iallafall, antar att den kommer vara lite för liten sen när mjölken har runnit till. Men då får jag väl köpa nya då. :)

Köpte en lite lite större så jag har nåt att växa i iallafall. Men man läre väl ha fler än en amningsbh i vilket fall.

2010-01-27 @ 10:22:34
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0