5 januari 2010, update.

Ja, så har det då blivit 2010. Märkligt årtal, känns lite robotaktigt.. Lite Schwartzenegger-film aktigt..

Nyåret firades med goda vänner och god mat, i lugn och trevlig miljö. Kvällen blev dock sen för mig, och jag somnade inte förrän 03. Klev sen upp 05.30 och åkte på pall.jobb. (vård i livets slut i hemmet)
Jag kan säga att vid 6.15 har snöbilarna ej varit framme, när det är en nyårsdagsmorgon, och det var minst 3 dm snö, plus drivor pga blåsten, och så kräksnöade det fortfarande, så det var smått äventyrligt att ta sig fram. Men snowmobilen (gååfen) klarar det mesta.. ;-)

Lördagen jobbade jag oxå, och då dog han, vännen, och fick det betydligt mycket bättre..

Söndagen var jag plakat, så galet trött hela dagen. Micke skruvade bil, barnen härjade.

Måndag, just ja, det var igår det, då var Micke in och besiktade Chryslern, några småtvåor men annars ok. Sen for vi till fam Sundin och drack en kopp kaffe..

Fasen, jag har lovat folk till höger och vänster att vi skulle ses nu efter jul. Minst 4 familjer.. Har vi träffat nån? Svar: Nej!
Och jag har ingen bra ursäkt heller.
Vi har vänt på dygnet, uppe sent, blir aptrött på morgonen, barnen understimulerade, trots snöplumsning och lek med alla de nya julklapparna, min kropp värker nått oerhört och jag har precis höjt dosen på medicinen, så jag hopöpas jag kommer börja märka av den nått snart..
Sen har Micke spenderat det mesta av sin vakna tid på verkstaden, för hushållskassan ligger på stort minus! Så då blir man själv med tre små monster. Jag älskar dem, det är inte det, men min ork räcker inte.. inte just nu.

Nåja, klagomålsakuten ska stänga för idag.
Må gott, ni energiska själar..

Kram

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Men nu har ni ju varit å hälsat på hos oss.. en borklarar.. hahahhah.. kram

2010-01-05 @ 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0