-22 och premiär...

..för långkalsonger denna vinter.
Ja, man kan ju lätt säga att det är myggfritt ute.. Brrr, vad kallt det var att jobba.

Fasen, vad jag trivs bra på mitt jobb. Får så mycket positiv respons från brukarna, så man känner att man är på rätt plats. Sen att personalgruppen för tillfället är i kaos, pga nerdragningar, omstruktureringar och omändringar, det får man ta. Kunde alla bara ta sitt ansvar och göra sitt jobb, utan att tjattra bort hälften av tiden och flumma omkring, och vara effektiva och kolla att allt som ska göras bli gjort, så skulle det funka hur bra som helst.

Har funderat på vad jag ska läsa till, och när. Och har kommit fram till att jag inte kommer göra något förrän jag vet hur det blir med Micke och hans jobb, och inte plugga innan min medicin får skallen att funka igen.

Det är trögt nu, ungefär lika trögt i min hjärna, som det är att växla i bilen då det är - 22 grader ute.. Man får ta i utav helvete.. :-D

Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för tipset om Säcken! Det ska besökas vid tillfälle!



Kul att kunna inspirera, jag hoppas att jag kan fortsätta med det!



Ha en trevlig helg!



Linda

2010-01-08 @ 22:06:17
URL: http://linnali.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Inga lånkalligar förren nu ????

dom åkte fram här TIDIGT.. på

både mig Lasse å Casper.... ler

2010-01-09 @ 08:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0